12 Nisan 2009 Pazar

bikedigördümgaliba?

iyi akşamlaaarrr,iyi akşamlaaarr!

sevgili blog okuyucusu;
sen bu bloğu okuduğunda akşam da olsa sabah da olsa ben sana iyi bir akşam dilemek istedim.neticede sabah bile olsa birkaç saate kadar akşam olacak.şimdiden senin için en iyisini temenni ediyorum.çünkü sen şu anda bu bloğu okuyorsan canım kardeşim,o gün birileri arkamdam 'iyi akşamlaarr' diye seslendiği için okuyorsun.hayır bana seslenmedi,hatta kime seslendiyse seslendi umurumda değil.deliydi belki.belki bir tanıdık.ama tanrı'nın 'let there be light' demesi misali bir ışık oldu yolumuzu aydınlattı bu belki de pek mühim ses,ilham kaynaklarından sadece biri.ondan kelli sevgili okuyucu;biz,yani ben 'çalan-kalem' ve 'ala-li-lii heidi' türk solunun yapmadığını yaptık ve bu blogta birleştik.isimlerimiz yolculuğumuz esnasında pek çok kez değişecek.hatta bize bu yolculukta eşlik eden ilham kaynakları,mühim insanlar,dorian gray'ler ve nicesi...zannetmesinler ki durdukları yerde ömür billah kalacaklar.öyle birşey yok sevgili dostlar.unutulmasın ki her şey değişir,sadece film festivali kalır yerinde.

bir de ne demiş ortaçgil;
her şey olur,her şey büyür,her şey biter,hayat kalır.

ortaçgil sever misin heidi? öyleyse devam...

Hiç yorum yok: